Hulp nodig?
Contact
Heb je vragen of hulp nodig? Neem contact met ons op via CONTACT in de app of stuur ons een bericht
FAQs
Check de was en droog instructies op deze website
Je kunt poeder of vloeistof gebruiken. Giet geen vloeistof rechtstreeks op je kleding omdat dit de stoffen kan beschadigen. Doe je wasmiddel rechtstreeks in de trommel. NIET GEBRUIKEN: bleekmiddel, kleurvangers of wasverzachters
Nee dit kan ernstige schade veroorzaken
Laad de machine niet te vol. In geval van overbelading wordt je wasgoed niet goed gespoeld en gecentrifugeerd en kan zelfs beschadigd raken. Zie maximale laadlijn op de wasmachine
Controleer of de deur van de machine goed dicht is (druk nog eens zachtjes in het midden van de deur) en/of de machine niet overbeladen is. Mocht de machine nog steeds niet werken, neem dan contact met ons op
Neem in zo’n geval direct contact met ons op en wij verhelpen de storing of bieden een gratis was- of droogprogramma aan
Dit betekent een deurslot fout die aangeeft dat de deur niet goed gesloten is. De machine start dus niet. Duw voorzichtig in het midden van de deur om de deur te sluiten en druk op start. Als het niet werkt, neem dan contact met ons op via de app
Controleer of de machine niet is overbeladen (d.w.z. dat het wasgoed in droge status boven de maximale laadlijn uitkomt). Was de kleding opnieuw en overbelaadt de machine niet. Doe nooit niet goed gecentrifugeerd of te nat wasgoed in de droger. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op
Kan zijn dat er geen water toevoer naar de machine plaats vindt. Neem contact met ons op
Het is erg belangrijk om de droogmachines niet te vol te doen omdat het wasgoed dan niet droog wordt. Laad slechts 1 wasmachine lading per droger. Zware artikelen zoals hoodies, jeans, beddengoed en handdoeken kun je het beste scheiden van de lichtere artikelen
Laad slechts 1 wasmachine lading per droger en controleer of je het juiste droogprogramma hebt gekozen. Let op dat indien je een wasmachine overlaadt dat dit kan leiden tot te natte was die niet droog wordt in de droger. Check de drooginstructies op de website. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op
Nee, dit is niet nodig. Tijdens het wassen is de wasmachine vergrendeld. Echter we raden wel aan om direct je was op te halen zodra deze klaar is. Houd er rekening mee dat de droger op elk moment kan worden geopend. En dat de aangegeven was- en droogtijden bij benadering zijn. De app kan je een melding sturen als je was klaar is.
Gebruik de reservatie optie in de app. Je kunt een wasmachine voor 10 minuten reserveren. Deze blijft vergrendeld voor 10 minuten. Je kunt de machine starten door te betalen en op de groene startknop van de machine te drukken.
Is het Wash&Go betalingssysteem beveiligd? Hoe kunnen jullie de veiligheid van mijn data garanderen?
Het Wash&Go betaalsysteem is beveiligd en gecertificeerd. Betaaloplossingen worden geleverd door Mollie B.V. en staat onder toezicht van De Nederlandsche Bank. Het verzamelen, verwerken en opslaan van uw persoonsgegevens wordt bepaald door de Wet Rechtsbescherming Persoonsgegevens en andere rechtshandelingen, die tevens zijn vastgelegd in de Privacy overeenkomst
Ja, om gebruik te maken van onze services dien je 15 of 25 euro te uploaden via de betaalmethoden in de app.
Ja indien de machines een technische fout vertonen vergoeden wij een was- of droogbeurt. Bericht ons binnen 24 uur. We vergoeden alleen via het tegoed op de app.
Neem contact op met je bank.
Log opnieuw in en uit. Als dit niet werkt, neem dan contact met ons op.
Neem contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen
Verwijder de app en download deze opnieuw. Als dat niet helpt, ga dan naar Instellingen > Wash&go app > Locatie en zet locatie identificatie uit
Neem contact met ons op via: info@washandgolaundry.nl We raden je aan om de optie biometrische identificatie zoals Face ID of Touch ID voor de volgende keer bij het inloggen aan te vinken zodat je geen wachtwoord meer nodig hebt